Skip to content

Sasha Pivarova

31. marts 2011

Undskyld for stilheden, men da der har været meget travlt på arbejdet, har jeg slet ikke haft tid til at tegne. Nu da alt er faldet lidt (eller meget…) til ro, så nu har jeg tid til at være lidt kreativ igen.

Forresten, har i problemer med at se nogle af billederne?? jeg har selv lagt mærke til at nogle af dem kan jeg ikke se i Internet Explorer, men sjovt nok i Firefox.. Er jeg den eneste?? o:

3 kommentarer leave one →
  1. 2. april 2011 17:52

    Hej Lea,
    jeg har set alle dine fantastiske grafiske billeder du har lavet. Jeg skriver nemlig mode blog og tænkte på om du kunne lave sådan en til mig.
    hvis det er ved betaling hvor meget koster det så ?
    og hvis du siger ja, skal jeg så give nogle forslag til hvad der skal være på (:?
    Kærlig hilsen Kamilla (:

  2. 3. april 2011 13:28

    Spitting image of her! Great job:)

  3. 5. april 2011 09:53

    i like it Sasha Pivarova « a little while ago im your rss reader

Skriv et svar

