Skip to content

16. januar 2011


I får lige et billede med på vejen lavet af en helt fantastisk illustrator, som desværre har jeg glemt navnet på.

Pinlig pinlig! Havde helt glemt min formspring konto, så lige idag at der er blevet stillet en del spørgsmå derinde. Anywho, jeg svaret nu, så jer der stillede et spørgsmål kan jo lige gå ind og se svaret 🙂

http://www.formspring.me/LeaGregersen (hvordan laver man det til et link??)

One Comment leave one →
  1. Mette B. Hansen permalink
    16. januar 2011 18:26

    Den her slags illustration er også super lækkert… Dog er jeg helt vilde med dine enkle illustrationer 🙂 Vil ikke presse mig på men ville bare forhøre om du kun laver illustrationer til blogs, eller om du også gør til private? har skrevet en mail til dig nemlig… er lidt i tidspres nemlig 😉

Skriv et svar

