Skip to content

14. januar 2011

Jeg vil lige bruge dette indlæg til at sige tak til alle jer der viser interesse i min blog, og for at i kigger og kommentere 🙂 Jeg skal nok prøve at opdatere bloggen et par gange om ugen, hvis det er muligt. Og liiige én ting mere, igår var der 676 views på bloggen, det er jo for sindssygt!

6 kommentarer leave one →
  1. 14. januar 2011 09:16

    Tillykke med det høje antal page-views. Fik lige henvist din blog igennem Katrine Krøjby. Rigtig fine illustrationer du har her.

    //ida
    idaklarskov.blogspot.com

  2. 14. januar 2011 14:17

    Gud, hvor er du bare dygtig. Du kan da kun komme langt med det talent!

    //C

  3. 14. januar 2011 18:18

    Du er virkelig dygtig (: Beundrer dit talent!

  4. 15. januar 2011 16:50

    Hej Lea
    Mit navn er Ida og jeg blogger på Trendsales
    Jeg opdagede din blog via Momounivers
    Jeg synes dine illustrationer er mega fede, sikke et talent!
    Ville du lave en illustration af mig mod et link evt?
    Kh
    Ida

  5. 15. januar 2011 17:59

    Wauw! Det er virkelig nogle flotte billeder! Fandt også din blog via Katrine Krøjby og jeg vil da helt klart holde øje med din blog for fremtiden 🙂

  6. loveandvideo permalink
    16. januar 2011 11:11

    Hvor er du dygtig – jeg er virkelig imponeret over dine illustrationer. De minder mig om min veninde Jasmins, som er illustrator og snart færdig med Designskolen.
    Måske kan hun give dig nogle råd, hvis du gerne vil ind på designskolen… hvis du er interesseret, så skriv til mig på min blog: http://loveandvideo.wordpress.com
    KH Maria

Skriv et svar

