Skip to content

11. januar 2011

8 kommentarer leave one →
  1. 13. januar 2011 19:56

    Du har virkelig et talent der siger spar to! 🙂 Gid jeg var så kreativ. Keep up the good work 😉

  2. 13. januar 2011 19:58

    Hold op. Så lige et billede du havde lavet af katrine. Hvor er du bare dygtig!
    – hvordan bære du dig dog ad?

    Mvh Joanna
    http://www.joannanielsen.blogspot.com

  3. 13. januar 2011 20:10

    OMG!! Du er simpelthen så dygtig! Har du gået på nogen form for kurser?
    Og det billede af Katrine, my god, det er smukt! Kan blive ved med at rose dig!!

    /mathilde

    http://www.fashionbymathilde.blogspot.com

    • 14. januar 2011 12:48

      Mange tak skal du have 🙂
      Jeg er i lære som grafisk designer, hvor jeg lærte i skolen at bruge illustrator.
      Så det er der det hele er startet, og har bare øvet mig på det siden.

  4. Joyce permalink
    13. januar 2011 20:13

    Holda op jeg er imponeret. ! det er virkelig nogle fantastiske ilustrationer. Jeg håber det er iorden jeg har lavet et indlæg om dig på min blog. Som du meget gerne må tjekke. På http://fashionforfreedom.blogspot.com/ . Er selv ved at uddannde mig som tøj designer.
    Hilsen Joyce

  5. 13. januar 2011 20:42

    Du er så dygtig, jeg er virkelig imponeret. Jeg faldt over din blog forleden, klart en blog jeg vil besøge dagligt, det er simpelthen alt for mange smukke illustrationer til at gå forbi min daglig dag. 🙂

  6. 13. januar 2011 21:01

    Du kan virkelig noget, sikke nogle flotte illustrationer! Det er helt utroligt!

    – Sara (:

  7. 15. januar 2011 15:46

    SÅ smukt! .. Virkelig flotte illustrationer du laver..! Thumbs up!

    http://justmeandmy88.blogspot.com/

Skriv et svar

