Skip to content

Ask me anything!

30. juli 2010

Jeg har oprettet en profil inde på formspring, hvor man stille mig spørgsmål om mit arbejde og hvad i nu ellers kan finde på 😀 Link: http://www.formspring.me/LeaGregersen

8 kommentarer leave one →
  1. 30. juli 2010 18:29

    Hej Lea!

    Du laver virkelig, virkelig fine headers! (headere?)
    Og jeg har passende et spørgsmål. Jeg er blevet træt af mit design på min blog, og vil derfor høre om det er sådan, at du kunne tænke dig og lave en header til mig? Ved ikke helt hvordan det foregår, men ser frem til at høre fra dig 🙂

    Mange hilsner
    Anna

    http://www.themoneypurse.blogspot.com

  2. 30. juli 2010 18:34

    Hej Lea!

    Du laver virkelig, virkelig fine illustrationer!
    Og jeg har passende et spørgsmål: Jeg er træt af min blogs design, og vil rigtig gerne have et nyt og flot, sådan som du laver. Så vil høre, om du vil have interesse i at lave et for mig?
    Ved ikke lige hvordan det foregår, men ser frem til at høre fra dig! 🙂

    Med venlig hilsen
    Anna

    (www.themoneypurse.blogspot.com)

  3. 12. august 2010 15:41

    Hej, kan jeg få din mail. Vil gerne hører noget om en evt. illustration:-)

  4. 13. august 2010 13:09

    Hejsan! jag har röstat 5 stjärnor på din sko! =) rösta gärna på min med =)
    http://nelly.com/designyourshoe/?obj=AGmvIA7cuTt0elUBVJwxcXQS0RFIM4OK027G21gjHQgl2znK7X9Z#shoeGallery

  5. 13. august 2010 21:05

    Love your illustrations 🙂 Just voted 5* on your Nelly.com shoe design! I hope you will vote back 🙂

    xo E.

Skriv et svar

