Skip to content

Wicked

4. maj 2010

Lavet i Illustrator med pen-tool.

8 kommentarer leave one →
  1. Agnethe permalink
    4. maj 2010 18:28

    Love it!

  2. 5. maj 2010 15:15

    Hold da op, hvor er det dog fedt det du laver. Kan ikke sige andet end at: jeg elsker det! 🙂

    //Christina.

  3. Elise permalink
    10. maj 2010 15:54

    Hej
    Ville lige spørge, om du laver disse illustrationer gratis for andre, er nemlig meget interreseret i at få sådan en fed tegning. Elsker dem 🙂

  4. 11. maj 2010 09:58

    Tak skal i have allesammen! 🙂

    Elise: Ja det havde jeg overvejet, du kan sende mig en mail på leag@live.dk med nogle billeder af dig selv eller lign. 🙂

  5. 13. maj 2010 21:23

    Wow du er virkelig god! 🙂 Du skal være meget velkommen til at lave en illustration af mig 😉

  6. 16. maj 2010 14:03

    Elsker de ting du laver 😀 Synes du er rigtig dygtig, og jeg elsker at kigge forbi din blog!

    /Anna
    infashionwetrustblog.blogspot.com

  7. Kristine permalink
    12. juni 2010 23:23

    Lav nogle flere!!!! 😀 du er pisse go’!!!!

  8. 29. juli 2010 16:44

    Den er godt nok fin! Du er virkelig dygtig.. 🙂

Skriv et svar

