Skip to content

Det første indlæg

12. april 2010

Hej, og velkommen!

Jeg er en pige 18 år der er ved at uddanne sig til Grafiskdesigner.
Jeg elsker at tegne og være kreativ, jeg er blevet opfordret til at 
oprette min egen blog hvor jeg kan vise mine ting frem det vil jeg 
forsøge mig med. Mit fremtidsønske er klart at blive illustrator,  
man jo starte et sted, og det bliver denne blog.

 

One Comment leave one →
  1. 17. april 2010 14:42

    Det er en rigtig god idé at lave en blog med dine tegninger/illustrationer – Det er rigtig flot det du laver!! 🙂 credits her fra.

Skriv et svar

