Skip to content

Amanda nørgaard

17. november 2011

6 kommentarer leave one →
  1. Sofie permalink
    16. december 2011 08:36

    Hej Lea, jeg har skrevet en mail til dig – hvis du vil være sød og tjekke den (;
    Vh. Sofie

  2. 18. december 2011 22:18

    Hey! Jeg ved ikke om det står nogle steder men hvordan laver du de smukke billeder? Er det illustrator eller scanner du dem ind? :)

    Jeg er bare nysgerrig. :)

    • 19. december 2011 15:05

      Hej Michelle, jeg tegner dem i illustrator og lægger effekter på i Photoshop (:

  3. 4. januar 2012 11:44

    Hej. Jeg vil vildt gerne være webdesigner, men vil gerne prøve illustrator og photoshop, men kan man downloade de programmer til ens computer så man kan øve sig? :-)

  4. 16. januar 2012 20:28

    Hvor fedt at finde andre danske ‘art-bloggers’ :) jeg har lige fået min op at køre igen efter halvandet års pause. Omend jeg arbejder traditionelt, og jeg kan se, at du prioriterer de digitale medier. Super fine illustrationer! :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

